Soros Consulting söker en fullstackutvecklare för kundtjänstsystem
Soros Consulting söker nu en erfaren och driven Fullstackutvecklare till ett längre uppdrag med fokus på utveckling av moderna kundtjänstlösningar. Du kommer att vara en nyckelperson i uppstarten av ett nytt team som ska ta ett helhetsgrepp om tjänster kopplade till kunskapshantering, ärendehantering, kunddata och CRM.
Vi söker dig som trivs i ett nyskapande sammanhang där teknisk innovation och starkt ägarskap står i centrum. Ditt första fokus kommer vara att automatisera kundtjänstärenden samt implementera ett nytt ärendehanteringssystem.
Om uppdraget:
- Långt uppdrag (förlängning sker årsvis, upp till 6 år)
- Möjlighet till distansarbete i kombination med arbete på kontor i centrala Stockholm
- Spännande uppstartsfas där du får påverka tekniska beslut och riktning
Tekniska krav (obligatoriska):
Du behöver uppfylla följande krav för att vara aktuell för uppdraget:
- Minst 5 års erfarenhet som systemutvecklare
- Minst 3 års erfarenhet av frontendutveckling med HTML, CSS, JavaScript, React och Next.js
- Minst 3 års erfarenhet av utveckling av API:er (REST, SOAP, gRPC etc.)
- Minst 3 års erfarenhet av Java-utveckling, version 11 eller senare
- Minst 3 års erfarenhet av systemutveckling inom kunduppgifter/kunddata, såsom CRM eller ärendehanteringssystem, inklusive:
- GDPR-hantering av kunddata
- Eget arbete inom CRM/ärendesystem
- Minst 3 års erfarenhet av AWS-utveckling, inklusive:
- Lambda, API Gateway, S3, DynamoDB, IAM, CloudWatch
- IaC med AWS CloudFormation eller Terraform
- CI/CD-deployment i AWS-miljö
- Programmering via SDK, CLI eller REST-API:er
- Minst 3 års erfarenhet av CI/CD-pipelines och miljöhantering med verktyg som Bitbucket, Jenkins, GitLab CI eller GitHub Actions
Mervärdeskrav (ger extra poäng):
- Minst 3 års erfarenhet av .NET-utveckling, särskilt i C#
- Minst 3 års erfarenhet av microservices och distribuerade system
- Minst 3 års erfarenhet av Microsoft Azure, inom konfiguration, drift eller utveckling
Vem är du?
Du är strukturerad, självgående och har ett skarpt öga för både användarupplevelse och teknisk kvalitet. Du tycker om att jobba i team, är nyfiken och gillar att utforska nya lösningar. Att skapa långsiktig nytta och hållbara system är något du brinner för. Vill du vara med och forma framtidens kundtjänstsystem i en samhällsviktig organisation? Skicka in din ansökan till Soros Consulting redan idag!
För fler möjligheter och uppdateringar följ oss på:
Hemsida – https://sorosconsulting.se
Instagram – https://www.instagram.com/sorosconsulting
LinkedIn – https://www.linkedin.com/company/soros-consulting-ab