Vi söker en erfaren supporttekniker inom 1st line för ett längre konsultuppdrag! Har du gedigen erfarenhet av IT-support och en stark servicekänsla? Då kan detta vara rätt roll för dig.
Arbetsuppgifter
Ge teknisk support och felsöka hårdvara, mjukvara och nätverk.
Hantera användarkonton och behörigheter i Active Directory.
Arbeta i ServiceNow med incidenthantering, beställningar och kunskapsartiklar.
Ge support via telefon, mejl och på plats.
Eskalera mer avancerade ärenden till 2nd line.
Kvalifikationer
Obligatoriska krav:
Utbildning inom IT eller minst 3 års erfarenhet som klienttekniker/supporttekniker.
Minst 3 års erfarenhet inom IT-support de senaste 5 åren.
Minst 2 års erfarenhet av Active Directory.
Minst 2 års erfarenhet av ServiceNow (incidenthantering, beställningar, kunskapsartiklar).
Meriterande:
Minst 1 års erfarenhet av Azure Hybrid AD och Vmware-miljöer.
Minst 1 års erfarenhet av att arbeta med SharePoint (On-premises).
Placering & Omfattning
Plats: Sundbyberg, minst 60 % onsite.
Arbetstider: Dagtid, vardagar.
Omfattning: Heltid, 2 år långt uppdrag
Start: Omgående.
Är du intresserad? Hör av dig!
stefan.gorancic@sorosconsulting.se
073-76 66 336