Åt vår kund söker vi en erfaren supportkonsult till avdelningen kundservice andra
linje.
Avdelningen ansvarar för att ge stöd till kundservice första linje, butiker och
annan kundnära personal vid akuta händelser.
De hanterar även kundkontakt på sociala medier, utreder ärenden av tyngre karaktär, hanterar remisser internt
och externt samt ansvarar för alla överklaganden kopplade till biljettkontroll.
Behovet av en konsult beror främst på oförutsedd personalomsättning som inte
hade kunnat förutspås.
Omfattning:
Tjänsten är på 100% och har en schemalagd arbetstid måndag till fredag,
helgarbete kan förekomma.
Uppdraget startar den 26 april 2023 och pågår i 7 månader med chans till
förlängning
Vem söker vi?
Du har
– Erfarenhet av support/serviceroll där svårare ärenden hanteras
– Utbildning inom kommunikation, humaniora eller samhällsvetenskap, eller
motsvarande erfarenhet
– God datorvana och lätt för att ta till sig ny information
– Du är lätt att samarbeta med och kan skapa nya kontakter både internt och externt